Udany 2006 rok PIA
Agencja reklamowa Polonia Indoor Advertising osiągnęła dobry wynik sprzedażowy w 2006 r.
Trzykrotnie zwiększyła obroty z 2005 roku, dzięki rekordowej sprzedaży w III i IV kwartale. Plan na rok 2007 to 100-procentowy wzrost obrotów. Na dobry wynik w tym roku wpłynęło wprowadzenie nowych produktów i ciągłe zmiany w procesach sprzedażowych - podano w komunikacie.
- W drugim półroczu wprowadziliśmy pakiety profilowane Student i Kinoman, a w ciągu miesiąca planujemy wprowadzić pakiet Biznes/VIP – mówi Dagna Żelechowska, Dyrektor Sprzedaży PIA. – Integrujemy lokalizacje związane z dotarciem do określonych grup docelowych. Lokale w poszczególnych pakietach spełniają ściśle określone kryteria lokalizacji, odbiorców, a w przypadku Biznes/VIP, także poziomu cen obowiązujących w danych miejscach. Dodatkowe możliwości rozróżnienia grup docelowych m.in. ze względu na płeć i region sprawiają, że kampanie planowane są precyzyjne wg potrzeb klientów – dodaje Żelechowska.
PIA ogłosiła plany na 2007 rok: zwiększenie wydajności procesów sprzedaży, wzrost zatrudnienia oraz bogatsza oferta kanałów komunikacji. Według Prezesa PIA, Andreja Modic, przyczyni się to do 100-procentowego wzrostu obrotów.
- W nadchodzącym roku firma ma zakończyć proces informatyzacji, co będzie skutkować wydajniejszymi procesami sprzedaży. Chcemy również utworzyć pierwszy w Polsce centralny system planowania i raportowania kampanii niestandardowych. System ułatwi klientom wstępny wybór lokalizacji, a w trakcie realizacji kampanii dostęp on-line do raportów wykonania – opowiada Andrej Modic. – Od stycznia rozpoczniemy również proces wzmacniania działu sprzedażowego, który potrwa do końca przyszłego roku – dodaje Żelechowska.
Największe przychody PIA osiąga w branży IT, skąd pochodzi blisko 40% całych obrotów firmy. Kolejnymi branżami w strukturze przychodów są telekomunikacja, kosmetyki i moda oraz motoryzacja.
Dołącz do dyskusji: Udany 2006 rok PIA