Uniwersytet Jagielloński reklamuje się wśród kandydatów na studia
Ruszyła wizerunkowo-rekrutacyjna kampania reklamowa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Akcję na zlecenie uczelni przygotowało konsorcjum firm BBDO, Media Direction Digital i Fleishman-Hillard.
Kampania Uniwersytetu Jagiellońskiego ma na celu wzmocnienie jego wizerunku jako nowoczesnej uczelni, która kształci osoby o szerokich horyzontach umiejące sprostać wyzwaniom rynku pracy. Na potrzeby akcji uruchomiono serwis internetowy przyszlosc.uj.edu.pl, w którym przyszli i obecni studenci będą mogli w formie zabawy przewidywać swoją przyszłość zawodową.
Natomiast na początku czerwca odbędzie się konferencja z udziałem ekspertów oraz absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zaprezentują i opowiedzą oni, jakie możliwości na rynku pracy daje absolwentowi ukończenie tej uczelni. – W ramach kampanii przeprowadzimy badania pozwalające sprecyzować, czym kierują się młodzi ludzie przy wyborze uczelni czy kierunku studiów, na ile ich wybory są przemyślane i zgodne z trendami panującymi na rynku pracy, a w jakim stopniu są przypadkowym wyborem – opisuje Katarzyna Pilitowska, rzecznik prasowa UJ.
Działania reklamowe oprócz internetu są prowadzone w prasie („Dlaczego” i dodatek do „Wprost”) oraz na outdoorze (citylighty w Krakowie, Katowicach i Rzeszowie). Akcję przygotowało konsorcjum złożone z agencji reklamowej BBDO (kreacja), domu mediowego Media Direction Digital (planowanie i zakup mediów) oraz agencji Fleishman-Hillard (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: Uniwersytet Jagielloński reklamuje się wśród kandydatów na studia