UPC Polska promuje telewizję cyfrową mobilnie
W ubiegłym tygodniu na ulicach Warszawy, Katowic, Opola i Wrocławiapojawiły się mobilne reklamy promujące usługę telewizji cyfrowejoferowanej przez sieć UPC Polska. Tym samym rozpoczęła się kolejnafaza kampanii reklamowej nowej usługi operatora.
Mobilne billboardy, przygotowane przez agencję Arip, skupiająuwagę odbiorcy na najistotniejszych funkcjach telewizji cyfrowej,decydujących o jej przewadze nad telewizją analogową, a więc namożliwości zatrzymywania, przewijania i nagrywania programów orazna dostępności kanałów w wysokiej rozdzielczości "Mobile" będziemożna napotkać na ulicach wymienionych miast do 17 lipca br.
Reklama mobilna to kolejny element kampanii reklamowej nowejusługi UPC Polska, która rozpoczęła się w marcu tego roku. Wpierwszej fazie skierowana była do mieszkańców z Warszawy i okolic,gdzie telewizja cyfrowa dostępna była od początku maja. Zasięgdziałań marketingowych poszerzany jest wraz z rozwojem dostępnościusługi w kolejnych miastach.
Kampania telewizji cyfrowej realizowana była już stacjachtelewizyjnych i radiowych, za pomocą stoisk promocyjnych w kinach,reklamy głosowej w sklepach odzieżowych czy spotów wyświetlanych natelewizorach w elektromarketach. Cały czas prowadzona jest takżekomunikacja kierowana do obecnych klientów korzystających z usługUPC Polska za pomocą mailingów, kanału UPC Info, ulotek, broszur iserwisu internetowego operatora.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska promuje telewizję cyfrową mobilnie