Urban Vinyl reklamuje promocję Hoop Coli (wideo)
19 września rusza promocja Hoop Coli, w której można wygrać m.in. figurki Urban Vinyli. Akcję - realizowaną przez agencję Saleslink - wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brain i MPG.
W promocji Hoop Coli należy kupować ten napój i zbierać kody spod nakrętek. Dzięki tym kodom można brać udział w aukcjach na stronie hoopcola.pl, w której do zdobycia są m.in. iPody, iPhone’y, iPady i laptopy. Kody można też zamieniać na jeden z Urban Vinyli, designerskich figurek ośmiu członków rodziny. Co tydzień pojawi się nowa figurka, którą będzie można otrzymać za 4 kody z odkręconych butelek Hoop Coli.
Promocję - zaplanowaną do 13 listopada, a obsługiwaną przez agencję Saleslink - wspiera rozpoczęta już kampania reklamowa. Obejmuje ona telewizję, kina, internet (m.in. szeroko zakrojone działania w social mediach) oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Urban Vinyl reklamuje promocję Hoop Coli (wideo)