Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią
Do ukazującego się dziś urodzinowego wydania tygodnika "Pani Domu" (Marquard Media Polska), dołączonych zostało 15 kuponów rabatowych. Numer, który jest wydaniem podwójnym, wspiera kampania reklamowa.
Kupony pozwalają na uzyskanie do 30 proc. rabatu w takich sieciach sklepów i punktów usługowych jak m.in. KappAhl, Smyk, CCC, Natura, Komfort, Boti, Hair Coif, Time Trend czy Gino Rossi. W wydaniu ogłoszono też sms-owy konkurs urodzinowy, w którym można wygrać 230 nagród.
Akcja promocyjna numeru realizowana jest w telewizji (TV Puls, Hallmark Channel, Comedy Central, Zone Club, Zone Romantica, Kino Polska), radiu (Radio Zet, RMF FM), internecie (Wirtualna Polska) i prasie ("Cienie i Blaski", "Sekrety Serca", wydania specjalne "Pani Domu"). Kreację kampanii i mediaplan przygotował dział marketingu wydawcy.
Tygodnik "Pani Domu" zadebiutował na polskim rynku 31 sierpnia 1994 roku i wtedy wydawany był przez spółkę Axel Springer Polska. Wydawnictwo Marquard Media Polska odkupiło tytuł w 2007 roku. Średnia sprzedaż ogółem "Pani Domu" w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 271 451 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa 'Pani Domu' z kuponami rabatowymi i kampanią