„Uwolnij swoją dziką naturę” w nowej reklamie Liona (wideo)
15 marca rusza telewizyjna kampania reklamowa batonów Lion (Nestlé Polska) pod hasłem „Uwolnij swoją dziką naturę”. Akcję przygotowały agencja JWT Warszawa i dom mediowy MEC.
Nowy spot Liona pokazuje, że batony tej marki pozwalają w codziennej sytuacji uwolnić w sobie dziką naturę. Taki przekaz ma wzmocnić agresywny wizerunek brandu, odświeżony w 2010 roku wraz ze zmianą receptury i opakowań produktu. Grupę docelową akcji są przede wszystkim młodzi ludzie.
Akcja reklamowa oprócz telewizji będzie prowadzona w internecie (m.in. polski profil Liona na Facebooku) i sklepach.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Uwolnij swoją dziką naturę” w nowej reklamie Liona (wideo)