SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy komórek wybredni wobec reklam

Tylko 30 procent amerykańskich użytkowników komórek twierdzi, że otrzymało reklamę na swój telefon - wynika z badania firmy Harris Interactive.

Właściciele telefonów komórkowych mają określone preferencje co do rodzajów reklam, jakie mogliby zaakceptować. Największym powodzeniem cieszą się sponsorowane linki tekstowe, następnie reklamy dźwiękowe słuchane podczas oczekiwania na odebranie połączenia przez drugą osobę oraz smsy z reklamą od firmy.

Jednak aż 68 procent respondentów stwierdziło, że kasuje otrzymane reklamy na swój telefon komórkowy. 27 procent nie robi z nimi nic, a tylko 10 procent podejmuje pozytywne dla reklamodawców działanie.

Firma eMarketer szacuje, że wydatki na mobilne reklamy wzrosną z 421 milionów dolarów w ubiegłym roku do 4,8 miliarda dolarów w roku 2011.

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy komórek wybredni wobec reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl