Valkea tworzy jednostkę Valkea for Kids zajmującą się family marketingiem
Agencja marketingu zintegrowanego Valkea uruchamia projekt z obszaru family marketingu pod nazwą „Valkea for Kids”. Za projekt odpowiada Ewa Świerżewska.
Valkea for Kids to specjalnie stworzona jednostka z ofertą skierowaną do firm z branży dziecięcej (producentów towarów i usług) w zakresie rozwiązań komunikacyjnych i marketingowych.
Agencja zapowiada, że będzie budować kampanie tak, by były etyczne i pozytywnie wpływały na rozwój.
- Pomysł na stworzenie specjalnego sub-brandu o nazwie Valkea for Kids zrodził się z potrzeby odpowiedzi na coraz częściej docierające do nas – rodziców, nieetyczne komunikaty kierowane do dzieci w rozmaitych kampaniach. Jesteśmy zwolennikami pozytywnych zmian. Chcemy wspierać marki, które – podobnie jak my – przykładają wagę nie tylko do tego co, ale także jak sprzedają najwrażliwszym z odbiorców - dzieciom - powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.
Valkea for Kids oferuje firmom działania, za które bierze pełną odpowiedzialność, wspierając jednocześnie klientów w docieraniu z produktami czy usługami do rodziców.
- Chcemy, aby przekaz kampanii tworzonych dla naszych klientów był kreatywny i szczery, budowany w oparciu o wartości, którymi się kierujemy – prywatnie i zawodowo. Nasi klienci ufają nam, bo potrafimy budować świadomość marki, tworzyć jej dobry wizerunek i prowadzić długoterminową komunikację w sposób etyczny i efektywny. Z kolei bezpośredni odbiorcy naszej codziennej pracy, czyli dzieci, dostają produkty i pomysły na miarę ich potrzeb i fantazji. Wartość dodaną stanowi świadomość, że marki, dla których pracujemy, mają pozytywny wpływ na rozwój młodego pokolenia - powiedziała Ewa Świerżewska, Kids&Family marketing manager w Valkea for Kids.
Jako sub-brand Valkea, agencji 360°, „Valkea for Kids” będzie realizować kampanie obejmujące działania strategiczne, digitalowe, eventowe, a także z zakresu PR i social media.
Dołącz do dyskusji: Valkea tworzy jednostkę Valkea for Kids zajmującą się family marketingiem