Valkea Media ma trzy bezpłatne tytuły wnętrzarskie
Valkea Media ogłosiła pozyskanie praw wydawniczych do tytułów: Prestige House, Prestige Office oraz House od duńskiego wydawnictwa House of Publishing Sp. z o.o.
Tytuły poświęcone są tematyce wnętrzarskiej i dostarczają informacji na temat najnowszych trendów w wyposażeniu domów i biur. Wszystkie trzy publikacje rozsyłane są bezpośrednio do odbiorców.
Prestige House jest dystrybuowany w nakładzie 30 000 egzemplarzy do wybranych domów w eleganckich dzielnicach Warszawy i okolic. Tematyka miesięcznika to przede wszystkim oferta ekskluzywnych firm wnętrzarskich, architektura wnętrz, nowe trendy i inspiracje w urządzaniu domów.
Prestige Office jest dystrybuowany w nakładzie 12 000 egzemplarzy do menedżerów biur największych firm w Polsce, dostarczając informacji na temat wyposażenia biur oraz ofert firm B2B. House to gazeta o podobnej tematyce co Prestige House, skierowana do średniozamożnych odbiorców.
House jest rozprowadzany w nakładzie 100 000 egzemplarzy do domów w Warszawie i okolicach. Powyższe tytuły stworzą nową kategorię biznesu w wydawnictwie Valkea, umożliwiając firmie rozwój swoich sektorów wydawniczych.
"Wszystkie trzy tytuły są oparte na duńskim koncepcie, który rozwinął się na tamtejszym rynku wydawniczym ponad 15 lat temu. Tytuły duńskich odpowiedników naszych tytułów to: Prestige House - "Liebhaver Boligen", Prestige Office - "Kongress & Messeavisen", House - "Boligen". Szukaliśmy idealnego partnera z którym będziemy mogli rozwinąć naszą działalność wydawniczą w Polsce", komentuje Michael Lukas, Prezes House of Publishing.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z dodania trzech nowych publikacji do naszego portfela dynamicznie rozwijających się tytułów " mówi Esko Kilpinen, Prezes Valkea Media.
Valkea informuje, iż pozyskanie powyższych tytułów było kolejnym krokiem w realizacji długoterminowej strategii firmy polegającej na nabywaniu wysokiej jakości małych i średnich mediów drukowanych.
Valkea Media działa na rynku wydawniczym od 2000 r. i jest wydawcą The Warsaw Business Journal, The Book of Lists, the Warsaw Insider, Polen am Morgen, Poland A.M., Aktivist oraz Exklusiv. Jak podano w komunikacie celem Valkea jest osiągnięcie wiodącej pozycji w sektorze średniej wielkości wydawców w Polsce poprzez stabilny rozwój portfolio tytułów konsumenckich i biznesowych, newslettery, informatory oraz konferencje.
Valkea potwierdza również, że w marcu wydawnictwo rozpoczęło rozmowy z nowojorskim bankiem inwestycyjnym, który pomoże firmie wybrać odpowiedni fundusz tak, aby w przyszłości Valkea mogła realizować kolejne akwizycje w obecnych i nowych kategoriach.
Dołącz do dyskusji: Valkea Media ma trzy bezpłatne tytuły wnętrzarskie