VFP Communications kupił 'Business Media'
VFP Communications zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik 'Business Media'.
Magazyn porusza tematy dotyczące szeroko pojętej branży artykułów reklamowych i promocyjnych.
Zarząd VFP poinformował, że nowe pismo doskonale wpasowuje się w portfolio spółki. Wydawca zamierza przekształcić je w miesięcznik. W ramach stałych rubryk tematycznych pojawią się: newsy, nowe produkty, relacje z targów, prezentacje firm, eventy, analizy, raporty, porady prawne i finansowe a także felietony.
Pierwszy numer magazynu w nowej szacie graficznej będzie zaprezentowany podczas corocznych targów RemaDays.
– Mam nadzieję, że nasza działalność ułatwi dialog między marketerami a producentami i dystrybutorami artykułów reklamowych. Wierzymy, że stworzymy nowy kanał wymiany informacji przyczyniając się do lepszego zrozumienia oczekiwań marketerów, oraz dostarczymy im szerokiej wiedzy o usługach i produktach oferowanych na rynku – powiedział dyrektor strategiczny VFP Communications Juliusz Donajski.
Pismo będzie dystrybuowane w prenumeracie i sprzedaży egzemplarzowej.
Zarząd VFP nie podał do publicznej wiadomości wartości transakcji.
Dołącz do dyskusji: VFP Communications kupił 'Business Media'