SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vison Express z konkursem "Dobrze widać, co nas łączy!"

MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!".

Agencja MullenLowe Warsaw we współpracy z Vision Express uruchomiła nowy konkurs konsumencki pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". Działania promocyjne są częścią aktualnej kampanii i prowadzone głównie na platformach social media, w tym na Facebooku.

Uczestnicy konkursu mają za zadanie przesłać zdjęcie z osobą z innego pokolenia oraz opisać wspólne pasje.

Zgłoszenia można nadsyłać poprzez stronę konkursową visionexpress.pl/konkurs-pokolen.

MullenLowe Warsaw dla Vision Express

Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym: voucher wyjazdowy od Slowhop.pl, karty podarunkowe do Vision Express o wartości 1000 zł i 500 zł oraz aparat Instax mini 12 z zestawem wkładów.

Konkurs jest częścią szeroko zakrojonej strategii komunikacyjnej, przygotowanej przez agencję MullenLowe Warsaw, która opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowym oraz aktywacyjno-wizerunkowym. Inspiracją do kampanii są autentyczne doświadczenia klientów Vision Express, a w centrum komunikacji znajduje się użytkownik, jego historie i potrzeby.

Vision Express to kolejny klient obsługiwany zarówno kreatywnie jak i mediowo przez MullenLowe Group.

Dołącz do dyskusji: Vison Express z konkursem "Dobrze widać, co nas łączy!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl