'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'
We wrześniu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 75 674 egz. - to 0,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.
Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Burda Polska) - 72 334 egz. (wzrost o 72,8 proc.) a na trzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało się w liczbie 48 753 egz. (wzrost o 9,5 proc.).
wrzesień | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 75674 | 75401 |
Samo Zdrowie | 72334 | 41842 |
Super Linia | 48753 | 44485 |
Zdrowie | 47115 | 46459 |
Żyjmy dłużej | 25212 | 24255 |
2007 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 75674 | 123254 |
Samo Zdrowie | 72334 | 73022 |
Super Linia | 48753 | 40569 |
Zdrowie | 47115 | 44033 |
Żyjmy dłużej | 25212 | 25785 |
Dołącz do dyskusji: 'Vita' liderem, zyskuje 'Samo Zdrowie'