273 tys. widzów „Vlogbox. W necie 2” w TTV, 809 tys. zł z reklam
Drugi sezon „Vlogbox. W necie” oglądało średnio 273 tys. widzów. Stacja TTV w czasie jej emisji przegrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TV4. Wpływy z reklam wyniosły 809 tys. zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Vlogbox. W necie” na antenie TTV oglądać można było we wtorki o godz. 22.00, w okresie od 3 września do 29 października 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków cyklu wyniosła 273 tys. widzów, co przełożyło się na 2,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię miał odcinek z 10 września. Śledziło go średnio 410 tys. osób.
Stacja TTV w czasie emisji programu przegrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie miał 3,50 proc. udziału, TVN7 - 3,15 proc., a TV4 - 3,05 proc.
Również w grupie 16-59 stacja TTV zajęła miejsce czwarte wśród analizowanych anten. Z kolei w grupie 16-49 kanał był wiceliderem.
„Vlogbox. W necie” to polska wersja programu rozrywkowego „Vlogglebox”, który powstał w 2017 roku w Wielkiej Brytanii (opartym na formule „Goggleboxa”, który również jest realizowany w naszym kraju). Bohaterowie reality komentują filmiki, stories, memy i statusy znalezione w social mediach, a ich wypowiedzi nagrywa kamera przymocowana do smartfona.
W 2018 roku udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 2,14 proc.
Dołącz do dyskusji: 273 tys. widzów „Vlogbox. W necie 2” w TTV, 809 tys. zł z reklam
Vlogbox nie był na antenie Czwórki ale w Ttv i nie jest to telenowela.