Volkswagen Bank direct z Radiem Zet
15 września br. rozpoczęła się akcja promocyjna Volkswagen Bank direct i Radia Zet prowadzona pod nazwą "Tylko wielkie przeboje, tylko wielkie wygrane". Akcja zorganizowana w formie loterii promocyjnej, potrwa do 24 października 2003 r.
W loterii może wziąć udział każdy, kto założy w terminie do 31 października 2003 r. rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto e-direct w Volkswagen Bank direct, dokona najpóźniej do 30 listopada 2003 r. co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych kartą VISA otrzymaną po założeniu rachunku w Volkswagen Bank direct i wyśle SMS'a ze zgłoszeniem w trakcie jednej z rund konkursowych rozgrywanych na antenie Radia Zet.
Codziennie od poniedziałku do piątku, w czasie największej słuchalności na antenie Radia Zet, w godz. 7.00-17.00, komputer wylosuje do 3 rund 3 uczestników, którzy zagrają o nagrody pieniężne lub nagrody specjalne. Zwycięzca każdej z rund będzie mógł zachować wygraną w wysokości 500 zł, bądź zagrać o wygraną w wysokości wielokrotności kwoty 500 zł (wylosowanej przez prowadzącego). Jeśli uczestnik zabawy przegra tę rundę wygrywa nagrodę pocieszenia w wysokości 250 zł.
W trakcie trwania loterii na antenie Radia Zet uczestnicy zabawy będą mieli szansę wygrać zamiast wielokrotności 500 zł - nagrodę specjalną w postaci dwóch atrakcyjnie wyposażonych samochodów osobowych Volkswagen Polo 1,4.
Po zakończeniu rund rozgrywanych na antenie Radia Zet wśród wszystkich uczestników loterii spełniających wymagania regulaminu zostanie rozlosowany trzeci samochód - nagroda główna - w postaci Volkswagena Polo 1,4. Losowanie nagrody głównej nastąpi 3 grudnia 2003 r.
Pula nagród
Łączna pula nagród wynosi 418 466,66 zł.
Wyniki losowania nagrody głównej, nagród specjalnych oraz nagród pieniężnych zostaną ogłoszone w dniu 5 grudnia 2003 r., a zwycięzcy będą mogli je odebrać najpóźniej do dnia 15 stycznia 2004 r. Nagrody pieniężne zostaną przekazane na Konta e-direct zwycięzców, natomiast nagrody specjalne oraz nagroda główna zostaną odebrane przez zwycięzców osobiście.
Projekt kampanii reklamowej wykonał zespół agencji Grey Worldwide. Za działania promocyjne w internecie odpowiada agencja Argonauts. Zakup powierzchni reklamowej powierzono natomiast domowi mediowemu HMS Carat.
Loterii będą towarzyszyły dodatkowe działania promocyjne prowadzone w następujących mediach: radio, prasa, internet, SMS.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Bank direct z Radiem Zet