W czasie 'Szminki w wielkim mieście' TVP 1 przegrywała zkonkurencją
Emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory amerykański serialobyczajowy "Szminka w wielkim mieście" miał mniej widzów niżnadawane w tym czasie przez głównych konkurentów Jedynki seriale,widowiska i filmy.
Siedmioodcinkową pierwszą serię "Szminki w wielkim mieście"oglądało w TVP 1 średnio 2,86 mln osób przy udziale w rynku napoziomie 16,77 proc. w grupie 4+ i 13,48 proc. w grupie 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W czasie nadawania serialu (niedziele 20.20) Jedynka znajdowałasię dopiero na czwartym miejscu w rynku telewizyjnym. W tym paśmielepiej radzili sobie wszyscy główni konkurenci publicznego kanału:TVP 2 (emitowała wtedy gł. "Czas honoru" i programy kabaretowe, codało jej 3,86 mln widzów), Polsat (gł. "Skazany na śmierć", "CSI:Kryminalne Zagadki Miami"; 3,4 mln) i TVN ("Taniec z gwiazdami";filmy fabularne; 3,13 mln)
"Szminkę w wielkim mieście" najchętniej oglądały kobiety,widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast orazosoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.
Reklamy nadawane przed i po serialu przyniosły Jedynce cennikowewpływy na poziomie 5,8 mln zł (dane netto bez rabatów).
Oglądalność serialu 'Szminka w wielkim mieście' odcinekpo odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
04-01-2009 | 2 974 778 | 17,12% | 13,44% |
28-12-2008 | 2 506 475 | 14,88% | 12,11% |
21-12-2008 | 2 625 391 | 15,67% | 12,12% |
14-12-2008 | 2 780 860 | 16,40% | 12,72% |
07-12-2008 | 3 313 457 | 20,38% | 15,96% |
30-11-2008 | 2 835 128 | 16,40% | 13,24% |
23-11-2008 | 2 977 296 | 16,64% | 14,83% |
średnia | 2 858 644 | 16,77% | 13,48% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprodukcji
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 2 | 3 858 383 | 22,63% |
Polsat | 3 385 888 | 19,86% |
TVN | 3 128 644 | 18,35% |
TVP 1 - Szminka w wielkim mieście | 2 858 644 | 16,77% |
Profil widowni serialu
AFF | ADH% | ||
Płeć | Mężczyźni | 85 | 40,68% |
Kobiety | 114 | 59,32% | |
Wiek | 4- 9 | 43 | 2,69% |
10- 15 | 53 | 3,98% | |
16 - 19 | 38 | 2,34% | |
20 - 24 | 49 | 4,29% | |
25 - 29 | 62 | 5,30% | |
30 - 34 | 77 | 6,08% | |
35 - 39 | 76 | 5,12% | |
40 - 44 | 96 | 6,25% | |
45 - 49 | 96 | 7,40% | |
50 - 54 | 140 | 11,55% | |
55 - 59 | 143 | 10,35% | |
60+ | 188 | 34,65% | |
Wlk.miasta | Wieś | 112 | 43,05% |
< 50 tys. | 106 | 25,09% | |
50-100tys. | 84 | 7,50% | |
100-200 tys. | 79 | 6,26% | |
> 200tys. | 87 | 18,09% | |
Zawód | Top management | 69 | 5,74% |
Pracownicy szczebla średniego | 88 | 11,85% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 97 | 19,27% | |
Emeryci | 173 | 44,95% | |
Inne | 56 | 18,19% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 122 | 53,86% |
Średnie | 90 | 27,01% | |
Wyższe | 105 | 12,46% | |
Inne | 49 | 6,66% |
Dołącz do dyskusji: W czasie 'Szminki w wielkim mieście' TVP 1 przegrywała zkonkurencją