SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele

W niedzielę 28 października, czyli w dniu wprowadzenia nowejramówki przez TV Puls, udziały stacji w rynku telewizyjnym byłynieco wyższe niż w poprzednie trzy październikowe niedziele.

Średnio TV Puls tego dnia oglądało 49 tys. widzów, co przełożyłosię na udziały wynoszące 0,60 proc. W komercyjnej grupie 16-49proc., udziały stacji ukształtowały się z kolei na poziomie 0,74proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Dla porównania średnio w poprzednie trzy niedziele (7, 14 i 21października br.) dobowe udziały TV Puls wyniosły 0,50 proc (w 4+)i 0,47 proc. (w 16-49).


Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
28-10-200749 0580,60%0,74%




07-10-200744 6300,58%0,50%
14-10-200729 7650,40%0,38%
21-10-200743 6040,53%0,53%
średnia39 3330,50%0,47%

Pierwsze wydanie programu informacyjnego "Puls Raport" (nadane o19.30) obejrzało 88 tys. osób przy udziałach na poziomie 0,52proc., zaś wieczorne wydanie (godz. 22.00) przyciągnęło przedtelewizory 55 tys. widzów (udziały 0,46 proc.).

Z kolei program Jacka Karnowskiego "Puls Tygodnia" (godz. 11.00)wybrało 56 tys. osób (0,58 proc.), a nadany tuż przed głównym "PulsRaportem" reportaż ze startu nowej TV Puls - 67 tys. widzów (0,41proc.).


Wszyscy 4+
16-49
28-10-2007StartAMRSHR%SHR%
Puls Raport19:3087 7590,52%0,73%
Puls Raport22:0055 1040,46%0,21%
Puls Tygodnia10:5955 8420,58%0,68%
Puls (reportaż)19:0167 0560,41%0,54%

  • Więcej informacji:
  • Puls

Dołącz do dyskusji: W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl