W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele
W niedzielę 28 października, czyli w dniu wprowadzenia nowejramówki przez TV Puls, udziały stacji w rynku telewizyjnym byłynieco wyższe niż w poprzednie trzy październikowe niedziele.
Średnio TV Puls tego dnia oglądało 49 tys. widzów, co przełożyłosię na udziały wynoszące 0,60 proc. W komercyjnej grupie 16-49proc., udziały stacji ukształtowały się z kolei na poziomie 0,74proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Dla porównania średnio w poprzednie trzy niedziele (7, 14 i 21października br.) dobowe udziały TV Puls wyniosły 0,50 proc (w 4+)i 0,47 proc. (w 16-49).
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
28-10-2007 | 49 058 | 0,60% | 0,74% |
07-10-2007 | 44 630 | 0,58% | 0,50% |
14-10-2007 | 29 765 | 0,40% | 0,38% |
21-10-2007 | 43 604 | 0,53% | 0,53% |
średnia | 39 333 | 0,50% | 0,47% |
Pierwsze wydanie programu informacyjnego "Puls Raport" (nadane o19.30) obejrzało 88 tys. osób przy udziałach na poziomie 0,52proc., zaś wieczorne wydanie (godz. 22.00) przyciągnęło przedtelewizory 55 tys. widzów (udziały 0,46 proc.).
Z kolei program Jacka Karnowskiego "Puls Tygodnia" (godz. 11.00)wybrało 56 tys. osób (0,58 proc.), a nadany tuż przed głównym "PulsRaportem" reportaż ze startu nowej TV Puls - 67 tys. widzów (0,41proc.).
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
28-10-2007 | Start | AMR | SHR% | SHR% |
Puls Raport | 19:30 | 87 759 | 0,52% | 0,73% |
Puls Raport | 22:00 | 55 104 | 0,46% | 0,21% |
Puls Tygodnia | 10:59 | 55 842 | 0,58% | 0,68% |
Puls (reportaż) | 19:01 | 67 056 | 0,41% | 0,54% |
Dołącz do dyskusji: W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele