W Komforcie wielka wyprzedaż
15 listopada rozpoczęła się kolejna duża kampania reklamowa Komfortu
"Wielka wyprzedaż, taniej do 30%" to jej hasło przewodnie. Celem kampanii jest wsparcie ogólnopolskiej akcji promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku
sieci. Całkowity budżet kampanii to ponad 2,5 mln zł.
Trzonem akcji jest reklama telewizyjna. Dziesięciosekundowy spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVP3, TV4 oraz TVN7. W sumie zaplanowano ponad 450 emisji w okresie od 15 listopada do 12 grudnia.
Ważnym wsparciem dla telewizji są billboardy - około 600 tablic w całej Polsce.
Reklamy akcyjne ukażą się również w prasie, między innymi w Tele Tygodniu oraz dodatkach do dzienników lokalnych - Tele Programie i Tele Magazynie,
w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz prasie wnętrzarskiej i poradnikowej. Łączny nakład wszystkich tytułów prasowych, w których znajdzie się reklama akcyjna wynosi blisko 13 mln egzemplarzy.
Przygotowano także ponad milion gazetek reklamowych z ofertą promocyjną sieci, kolportowanych w sklepach oraz insertowanych w ogólnopolskiej Gazecie Wyborczej. Informacje o akcji pojawią się na stronach internetowych Komfortu oraz na wybranych portalach internetowych.
W sklepach Komfortu kampanię wspierają plakaty, promocyjne etykiety cenowe oraz banery.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o wyprzedaży w Komforcie, oraz przypomnienie marki i oferty, budowanie i utrwalanie wizerunku sieci jako specjalisty - lidera branży pokryć podłogowych.
Strategia firmy zakłada dotarcie do klientów z przekazem, iż "Komfort oferuje produkty najwyższej jakości w bardzo dobrych, a także wyjątkowo okazyjnych cenach". Główny nacisk akcji został położony na obniżone ceny w Komforcie. Kampania medialna potrwa cztery tygodnie. Promocja w sklepach rozpocznie się w poniedziałek 15. listopada i zakończy 31 grudnia.
Dołącz do dyskusji: W Komforcie wielka wyprzedaż