W ramach SAR mogą tworzyć się specjalistyczne kluby
Na ostatnim walnym zgromadzeniu Zarząd Stowarzyszenia AgencjiReklamowych przedstawił nową koncepcję członkostwa. Specjalistyczneagencje komunikacji marketingowej mogą w SAR zakładać kluby i w tensposób przystępować do Stowarzyszenia.
Klub musi określić cele, dla realizacji których powstaje,zobowiązany jest do przyjęcia wszelkich standardów propagowanychprzez SAR, ale sam kształtuje swój statut, wybiera własny Zarząd.Takim powstałym kilka miesięcy temu klubem jest Klub Brand Design,który zrzesza firmy projektowe działające na polskim rynku. Celemklubu jest podnoszenie jakości usług, rozwój projektowania grafikiużytkowej, wzornictwa i działalności doradczej związanej zmarką.
Klub liczy obecnie 14 agencji, które dołączyły do struktur SAR:Tadeusz Czarniecki, Studio Opakowań Art-Pack; Wojciech Mierowski;Mariusz Przybył, Brand Nature Access; Małgorzata Pawlik -Leniarska, Dragon Rouge; Tomasz Lachowski, Definition Design JoannaRoszkowska, Andrzej Roszkowski, Studio DN Design Group; GrzegorzKieslich, Ewa Kotowska, Edda; Agnieszka Lach, Zara Huddleston,Huddleston Associates; Ireneusz Korczyński, Studio Projektowe IKAR;Włodzimierz Schmidt, Lothar Böhm; Magda Ponagajbo, Michał Pawlik,Mamastudio; Piotr Napierała, PND Futura Spółka; Sławek Kluziak,SiebertHead; Ela Skrzypek, Magda Małczyńska - Umeda, StudioBakalie; Paweł Łojewski, Michał Łojewski, White Cat Studio.
Dołącz do dyskusji: W ramach SAR mogą tworzyć się specjalistyczne kluby