SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wakacyjna kampania Cinema City

Dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił ogólnopolską kampanię dla sieci kin Cinema City.

Wizerunkowo - sprzedażowa kampania promuje konkurs firmowany przez sieć Cinema City oraz operatora komórkowego Play.

Kompleksowa kampania, skierowana do osób w wieku 15-35 lat uwzględnia nośniki outdoorowe (tablice 5x2, Super 12, siatki wielkoformatowe), zróżnicowane formy reklamowe w Internecie - strony www oraz komunikatory, prasę (dzienniki ogólnopolskie), działania ambientowe w autobusach komunikacji miejskiej oraz kampanię w lokalnych stacjach radiowych.

sghhjyjyj

Działania reklamowe koncentrują się głównie w większych miastach, w których Cinema City posiada już 23 multiplexy.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2007 roku.

Dołącz do dyskusji: Wakacyjna kampania Cinema City

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl