Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata
Największa na świecie sieć sklepów handlowych Wal-Mart zdetronizowała Coca-Colę w opracowywanym przez firmę Brand Finance rankingu 500 czołowych marek świata.
Coca-Cola straciła swój tytuł po raz pierwszy od 2007 roku kiedy miała miejsce pierwsza edycja rankingu, podczas gdy Wal-Mart awansował o trzy pozycje w porównaniu z poprzednią jego odsłoną.
Jednak pomimo spadku na drugie miejsce, Coca-Cola wciąż jest daleko przed swoim największym rywalem czyli Pepsi, które znalazło się dopiero na 19. pozycji.
Wysoki wzrost zanotowała z kolei marka McDonald's, przydzielona w najnowszej edycji rankingu Brand Finance Global 500 do sektora handlowego. Awansowała ona z 22. na 12. miejsce, a jej wartość oszacowano na 20 miliardów dolarów.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata