Walk PR wygrał przetarg na obsługę PR Ceramiki Paradyż
Agencja Walk PR w wyniku wygranego przetargu na stałe zajmie się obsługą producenta płytek ceramicznych Ceramika Paradyż.
W ramach rozpoczętej od stycznia br. współpracy Walk PR odpowiada za strategiczne doradztwo i realizację działań w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, w tym media relations i influencer relations.
Działania dla klienta realizuje zespół Olgi Chełchowskiej - senior account managera. Anna Falkowska prowadzi biuro prasowe, a działania strategiczne wspiera Patrycja Otachel.
- Elementem, który dodatkowo zaważył o wyborze Walk PR było przedstawione strategiczne podejście osadzone w specyfice naszej branży oraz nastawienie na efektywność działań opartych o konkretne mierniki - powiedział Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Strony nie zdradzają na jaki okres zawarto umowę.
Dołącz do dyskusji: Walk PR wygrał przetarg na obsługę PR Ceramiki Paradyż