Wartość rynku outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu to 950 mln zł
Wartość polskiego rynku outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu (segmentów B2B, B2C oraz logistyki) w Polsce wynosi około 950 mln zł rocznie, wynika z szacunków grupy Outsourcing Experts(OEX). Spółka ocenia, że wartość tego rynku nadal będzie rosła.
"Mijający rok – obciążony światowym kryzysem – pozwala jednak założyć, że sektor ten będzie systematycznie rósł. Paradoksalnie bowiem, kryzys gospodarczy wpływa na wzrost liczby projektów zlecanych outsourcerom. Chociaż firmy niejednokrotnie ograniczały skalę czy zasięg przedsięwzięć marketingowych, to częściej decydowały się na takie właśnie narzędzia wsparcia sprzedaży, rezygnując z innych, bardziej kosztownych (typu ATL)" - czytamy w komentarzu Artura Wojtaszka, prezesa firmy Cursor z grupy OEX.
Spółka ocenia, że ogromną szansą dla sektora outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu jest dynamiczny proces przenoszenia się handlu do internetu.
Dołącz do dyskusji: Wartość rynku outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu to 950 mln zł