„We love logistics” w internetowej kampanii UPS
Pod hasłem „We love logistics” ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej UPS. Akcja - przygotowana globalnie przez agencję Ogilvy&Mather Worldwide - jest prowadzona w internecie.
Rozpoczęta 26 września kampania UPS prezentuje możliwości firmy w zakresie usług logistycznych i promuje logistykę jako narzędzie pozwalające przedsiębiorstwom uzyskać przewagę konkurencyjną. Akcja jest skierowana do kadry decyzyjnej, dyrektorów oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Najważniejszymi elementami przekazów reklamowych są hasło „We love logistics” i symbol serca. Ma to podkreślać pasję UPS w zakresie dostarczania rozwiązań logistycznych dla firm. Ponadto w akcji jest wykorzystywana piosenka - będąca adaptacją utworu „That’s logistics” - którą wykonuje Ania Wiśniewska.
Kampania obejmuje bannery na popularnych portalach, serwisach gospodarczych i finansowych oraz stronach głównych serwisów największych dzienników. Natomiast na portalach wideo jako pre-roll będzie emitowana piosenka „That’s logistics”.
Globalną odsłonę kampanii „We love logistics” przygotowała agencja Ogilvy&Mather Worldwide. Rok temu akcja rozpoczęła się już w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach i Meksyku. Adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „We love logistics” w internetowej kampanii UPS