SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Weranda” zyskała najwięcej, “M jak Mieszkanie” o 55 proc. w dół

Większość miesięczników wnętrzarskich zanotowało w lipcu br. spadki sprzedaży, a największy z nich dotknął magazynu “M jak Mieszkanie”. Na przeciwnym biegunie znalazła się “Weranda”, która najbardziej poprawiła swój wynik.

Liderem zestawienia pozostają “Cztery Kąty” (Agora SA). Ich rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. wyniosło 85 704 egz. i było o 12,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 36 583 egz., notując spadek o 18,7 proc. względem lipca ub.r.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 29 760 egz. Tytuł ten zanotował największy w rankingu spadek sprzedaży, wynoszący aż 54,6 proc.

Z kolei największy wzrost dotyczył czwartej w zestawieniu “Werandy” (Wydawnictwo Te-Jot), której wynik w lipcu br. poszedł do góry o 14,8 proc. i wyniósł 25 870 egz. 

Wirtualnemedia.pl lipiec
ZKDP 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Cztery Kąty 85 704 98 144
Moje Mieszkanie 36 583 45 002
M jak Mieszkanie 29 760 65 587
Weranda 25 870 22 537
Dom & Wnętrze 22 210 20 150
Dobre Wnętrze 20 789 21 662
Mój Piękny Dom - 25 982*
Elle Decoration - 16 834

 *- dane dotyczą wydania łączonego, lipcowo-sierpniowego


Porównując dane z lipca br. do danych z czerwca widać, że największy spadek (o 41,4 proc.) zanotowało – tak jak w ujęciu rocznym – pismo “M jak Mieszkanie”. Największym wzrostem (o 22,3 proc.) pochwalić się może natomiast magazyn “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska). 

Wirtualnemedia.pl 2010
ZKDP lipiec czerwiec
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Cztery Kąty 85 704 94 753
Moje Mieszkanie 36 583 41 381
M jak Mieszkanie 29 760 50 744
Weranda 25 870 22 711
Dom & Wnętrze 22 210 18 155
Dobre Wnętrze 20 789 22 445
Elle Decoration - 18 004**
Mój Piękny Dom - 17 730
Dobrze Mieszkaj - 6 382**

**- dane dotyczą wydań łączonych, czerwcowo-lipcowych

Dołącz do dyskusji: “Weranda” zyskała najwięcej, “M jak Mieszkanie” o 55 proc. w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
romko
a "Nieruchomości :" wydawane przez niewielkie wrocławskie wydawnictwo musiały się spakować i udaja, że są jako dodatek do bezpłatnej gazetki.
0 0
odpowiedź
User
romko
a "Nieruchomości +" wydawane przez niewielkie wrocławskie wydawnictwo musiały się spakować i udaja, że są jako dodatek do bezpłatnej gazetki.
20 12
odpowiedź
User
wnioskotwórca
Czyż to nie dobitny znak, że ludzie nie myślą teraz o M, a o J?
M- mieszkanie
J - jedzenie
A przecież jest tak super! Rządzą najlepiej na świecie.. Polska POtęgą?
20 12
odpowiedź