Westwing Home & Living reklamuje niższe ceny
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Westwing Home & Living. Akcję przygotowała i realizuje Grupa ClickAd.
Kampania Westwing Home & Living informuje o produktach dostępnych w tym serwisie nawet o 70 proc. taniej niż gdzie indziej. Akcja, mająca charakter prosprzedażowy, jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Reklamy są emitowane zarówno w standardowych serwisach internetowych, jak i na stronach mobilnych i w aplikacjach na tablety.
Akcja rozpoczęła się 3 września, a potrwa miesiąc. Za przygotowanie i realizację kampanii, w tym stworzenie kreacji reklam oraz planowanie i zakup mediów, odpowiada Grupa ClickAd, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Westwing Home & Living reklamuje niższe ceny
Często zdarza się, że mają produkty w innych sklepach niedostępne i zapewne na tym bazują!