Wideo online coraz częściej oglądane
Blisko 3/4 amerykańskich internautów obejrzało w maju średnio 158minut wideo online - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Użytkownicy ci obejrzeli w sumie ponad 8,3 miliarda klipówwideo. Najpopularniejsze w tym segmencie były strony należące doGoogle (21,5 procenta udziałów w rynku), na których obejrzano 1,8miliarda klipów, z czego w samym serwisie YouTube 1,7 miliarda.
Drugą pozycję zajęły strony należące do Fox Interactive Media,m.in. MySpace (8,1 procenta udziałów w rynku, 680 milionówobejrzanych klipów), a trzecią strony Yahoo (4,6 procenta, 387 mlnklipów). Na dalszych miejscach uplasowały się Viacom, Time Warneroraz Microsoft.
Z kolei z raportu Cable & Telecommunications Association forMarketing (CTAM) i firmy badawczej Nielsen, wynika że w marcubieżącego roku internetowe klipy wideo obejrzało 81 milionów osób(63 procent amerykańskich użytkowników Internetu z szerokopasmowymdostepem do sieci), w porównaniu do 70 milionów we wrześniu rokuubiegłego.
Dołącz do dyskusji: Wideo online coraz częściej oglądane