„Więcej niż się spodziewasz” w kampanii Interii
W radiu, internecie, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Akcję - zaplanowaną na miesiąc - przygotował dział marketingu & PR portalu.
Rozpoczęta właśnie kampania Interii ma na celu utrwalenie jej wizerunku jako portalu wszechstronnego, wiarygodnego i rzetelnego. Takie działania są realizowane corocznie od 2008 roku. - Hasło „Interia.pl: Więcej niż się spodziewasz” najlepiej oddaje charakter portalu, jakiego czujemy się częścią i jaki chcemy tworzyć: użytecznego, profesjonalnego, z wysokim poziomem prezentowanych treści, a przy tym zachowującego odpowiedni dystans, luz i swobodę - opisuje Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl.
>>> Serwisy Interii pod lupą: Interia.pl dzierżawa i długo nic
Kampania obejmuje radio (RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic), internet (autopromocja na stronach z Grupy Interia.pl, reklamy w serwisach branżowych, działania w wyszukiwarkach), kina (sieć Multikino) oraz outdoor (nośniki Cityboard Media). Akcję - której cennikowy budżet wynosi ponad 5 mln zł - w całości przygotował dział marketingu & PR Interii.
Dołącz do dyskusji: „Więcej niż się spodziewasz” w kampanii Interii