SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej polskich internautów ogląda wideo niż słucha radia w sieci

Serwisy wideo cieszą się wśród polskich internautów większą popularnością niż stacje radiowe nadające w sieci – wynika z badania firmy Gemius. W radiu internetowym użytkownicy najbardziej doceniają mniejszą uciążliwość reklam.

Ponad trzy czwarte polskich internautów deklaruje, że skorzystało kiedykolwiek z serwisów wideo, podczas gdy tylko 55 proc. przyznaje, że słuchało w sieci radia. Jeszcze mniejszą popularnością cieszy się w polskim internecie telewizja.

W internetowych stacjach radiowych – pozostających głównym medium multimedialnym w sieci – polskim użytkownikom najbardziej podobają się mniej uciążliwe reklamy. Radio internetowe bardziej niż tradycyjne kojarzy się również z większą różnorodnością treści. Natomiast tradycyjny system odbioru jest nadal uważany za zdecydowanie wygodniejszy i łatwiej dostępny.

Badanie korzystania przez polskich internautów z mediów w sieci zostało przeprowadzone w styczniu bieżącego roku przez firmę Gemius we współpracy z Grupą RMF i TVP. Ankiety emitowane losowo na witrynach korzystających z systemu stat24 lub audytu site-centric stat.pl/PBI wypełniło 1200 użytkowników powyżej 14. roku życia.
 

Dołącz do dyskusji: Więcej polskich internautów ogląda wideo niż słucha radia w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl