„Wieczorynka” hitem TVP ABC. Stacja na czele oglądalności wśród kanałów dziecięcych
Od września ub.r. „Wieczorynkę” w TVP ABC śledzi codziennie 173 tys. widzów. Stacja w czasie jej emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi stacjami dziecięcymi.
Obecna w naziemnej telewizji cyfrowej stacja TVP ABC nadaje „Wieczorynkę” codziennie w paśmie pomiędzy godz. 19.00, a 20.00. Bajki emitowane w tym paśmie w okresie od 1 września ub.r. do 18 lutego br. śledziło średnio 173 tys. widzów, co przełożyło się na 1,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził jeden z odcinków animacji „Stacyjkowo”, który przyciągnął przed ekrany 385 tys. osób (emisja 27 września ub.r. o godz. 19.22). Na drugim miejscu uplasował się serial „My Little Pony” (360 tys. widzów), a na trzecim - „Przygody Bolka i Lolka” (350 tys.).
Trzy topowe audycje „Wieczorynki”
Audycja |
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||||
STACYJKOWO /SER.ANIM.W.BRYT./ |
27-09-2015 |
19:22 |
19:32 |
384 718 |
2,52% |
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/ |
29-11-2015 |
19:32 |
19:53 |
360 422 |
2,12% |
PRZYGODY BOLKA I LOLKA /SER.ANIM.POL./ |
26-09-2015 |
19:43 |
19:52 |
349 673 |
2,40% |
Oglądalność „Wieczorynki” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 1 września 2014 roku do 18 lutego 2015 jej średnia widownia wynosiła 175 tys. osób, co przekładało się również na 1,17 proc. udziału.
TVP ABC w czasie emisji wieczornych bajek dla dzieci zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami dziecięcymi. Drugi w tym paśmie jest Nickelodeon, który ma 0,70 proc. udziału. Dalej plasują się: Cartoon Network (0,51 proc.) i Disney Channel (0,24 proc.).
Oglądalność „Wieczorynki” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
TVP ABC - Wieczorynka |
172 970 |
1,17% |
Nickelodeon |
104 607 |
0,70% |
Cartoon Network |
75 620 |
0,51% |
Disney Channel |
36 190 |
0,24% |
Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP ABC w rynku telewizyjnym wyniósł 0,81 proc.
Dołącz do dyskusji: „Wieczorynka” hitem TVP ABC. Stacja na czele oglądalności wśród kanałów dziecięcych