SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość antyspamowych rozwiązań jest nieskuteczna

Większość produktów antyspamowych nie zadowala klientów - wynika z badania Brockmann & Company.

Klienci rzadko są usatysfakcjonowani filtrami antyspamowymi dostarczanymi do klientów poczty e-mail czy oprogramowań antywirusowych. Większość pracowników firm biorących udział w badaniu twierdzi, że filtry te przepuszczają spam albo błędnie usuwają wiadomości, które spamem nie są.

36 procent respondentów poniosło straty przy prowadzeniu swoich interesów przez to, że ważne dla nich maile zostały usunięte przez filtry antyspamowe.

Respondenci uczestniczący w badaniu Brockmanna otrzymują każdego dnia średnio 11 wiadomości mailowych zawierających spam. Po przechwyceniu przez antyspamowe filtry, stanowią one 15 procent wszystkich wiadomości. Według firmy przed prześwietleniem tych wiadomości, prawdopodobnie około 90 procent z nich to spam.

  • Więcej informacji:
  • Spam

Dołącz do dyskusji: Większość antyspamowych rozwiązań jest nieskuteczna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl