„Wielki wybór, niskie ceny” - Real reklamuje się po sąsiedzku
Startuje rebrandingowa kampania reklamowa sieci hipermarketów Real. Akcję - obejmującą radio, internet i outdoor - przygotowały agencja FireFly Creation i dom mediowy Starcom.
W ruszającej 12 kwietnia kampanii hipermarketów Real eksponowane jest ich nowe hasło - „Real: wielki wybór, niskie ceny”. W reklamach ofertę sklepów prezentują ich pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie - bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej - jako cechy bliskie sieci Real.
Strategię kampanii i nowego pozycjonowania marki Real opracowała agencja reklamowa FireFly Creation, która zajęła się również kreacją i produkcją wszystkich reklam. Natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wielki wybór, niskie ceny” - Real reklamuje się po sąsiedzku
Skopiowane z innego forum: tego nie piszą w gazetach o hipermarketach ulokowanych w Polsce: „~Kanis: SPAR- założony w 1932 przez Adriaana Van Well, Holandia. NETTO - Dania. Slep duńskiego koncernu Dansk Supermarked A/S. PLUS - Niemcy, Tengelmann Gruppe. JYSK - Dania. IKEA - Szwecja. EMPIK - Holenderski właściciel, spółka Eastbridge N.V. CASTORAMA - Francja. OBI - OBI GmbH & Co. Deutschland KG. PRAKTIKER - Niemcy. LEROY MERLIN - Francja. AUCHAN - Siedziba w Croix, Francja, BIEDRONKA -właścicielem jest Jeronimo Martins, Portugalia. BILLA - właściciel to Rewe Group - Niemcy REAL, MEDIA MARKT, MAKRO - Niby nie dla idiotów, ale właścicielem jest grupa Metro AG, której założyciel Otto Beisheim był według dziennikarza Michaela Radtke żołnierzem 1 dywizji pancernej SSLeibstandarte Adolfa Hitlera. KAUFLAND, LIDL - The Kaufland Stiftung & Co. KG, NIEMCY TESCO - siedziba w cheshunt, Wielka Brytania (ciekawostką jest, że założyciel, Jack Cohen, był synem polskiego emigranta, Żyda). CHAMPION - sieć supermarketów, należących do sieci handlowej Carrefour."Wspieram tylko to co Polskie....