"WiK" rewolucja kulturalna w Warszawie
26 kwietnia ukaże się kolejny numer miesięcznika "WiK Warszawa i Kultura" w formie bezpłatnego dodatku do tygodnika "Wprost"
Kolportowany będzie na terenie Warszawy w nakładzie 75.000 egz
Pierwszy numer miesięcznika stołecznego "WiK" (04/2004) rozszedł się w ilości 45 tys. egz., podczas gdy w 2003 roku średnia miesięczna sprzedaż magazynu wynosiła 8 tys. egz. (dane wydawcy).
"WiK" w strukturach AWR "WPROST" zwiększył nakład i zyskał większy format oraz atrakcyjną wizualnie makietę. Na ponad 100 stronach, pojawiły się nowe tematy (m.in. Puls miasta, Metropolis, Warszawa mniej znana) oraz nowe działy np. Sport, Dookoła, Kluby i Restauracje.
Zadaniem "WiK" jest informowanie o kulturze i rozrywce w stolicy oraz pomoc w zaplanowaniu wolnego czasu. Podpowiada jak z wielu imprez, klubów, koncertów, przedstawień, filmów i wystaw, wybrać te, które naprawdę warto odwiedzić i zobaczyć. Osobom preferującym zdrowy tryb życia proponuje różnorodne formy aktywnego wypoczynku. "WiK" nie zapomniał o najmłodszych, dlatego w dziale Dzieciaki można znaleźć bogatą ofertę wydarzeń skierowanych do dzieci i ich rodziców.
Urozmaicenie całości stanowią wywiady, felietony oraz liczne konkursy z nagrodami. Do grona stałych autorów dołączyli Elżbieta Dzikowska i Tomasz Raczek.
..."WiK" doskonale łączy swoją podstawową funkcję informatora i opiniotwórczego magazynu kulturalnego. Jego zawartość prowadzi Czytelników przez wszystkie wydarzenia kulturalne stolicy i Mazowsza. Wskazuje on najnowsze trendy, ciekawe miejsca i tendencje w sztuce" - twierdzi Helena Sienkiewicz Redaktor Naczelna "WiK". Od kwietnia "WiK" przyznaje wybranym wydarzeniom i miejscom, które zasługują na szczególną uwagę - specjalne wyróżnienia: "WIK - ZNAK NA TAK!" Każdy nowy numer miesięcznika "WiK" wsparty jest kampanią reklamową oraz licznymi akcjami promocyjnymi na terenie Warszawy i Mazowsza.
Dołącz do dyskusji: "WiK" rewolucja kulturalna w Warszawie