"Winterthur" wchodzi na polski rynek
Credit Suisse Life & Pensions rozpoczyna proces wprowadzania marki "Winterthur" na polski rynek.
Grupa Winterthur podjęła decyzję o zmianie marki swoich firm działających pod nazwą Credit Suisse Life & Pensions na rynku ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych w Europie Środkowej i Wschodniej.
Z początkiem 2006 r. nazwę "Winterthur" przyjmą firmy na rynkach polskim, węgierskim, słowackim i czeskim.
Mając na uwadze dalsze wzmocnienie pozycji rynkowej, uproszczenie procedur organizacyjnych i biznesowych jak również podkreślenie swojej obecności na rynku światowym, Grupa Winterthur podjęła decyzję o przywróceniu marki "Winterthur" towarzystwom ubezpieczeniowym i funduszom emerytalnym działającym od 2002 r. na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pod nazwą Credit Suisse Life & Pensions.
"Grupa Winterthur i jej marka są obecne na rynku usług finansowych już od 130 lat. Dzięki profesjonalizmowi w zarządzaniu aktywami oraz naszemu ambitnemu i odpowiedzialnemu podejściu do biznesu, osiągamy znaczące sukcesy w dziedzinie ubezpieczeń życiowych i funduszy emerytalnych." - mówi Christen Schnor, Członek Zarządu Grupy Winterthur odpowiedzialny za rynki międzynarodowe.
Współpraca z Grupą Credit Suisse pomogła Grupie Winterthur osiągnąć pozycję firmy wyznaczającej standardy w segmencie ubezpieczeń życiowych i funduszy emerytalnych. Kompetencje w dziedzinie zarządzania aktywami spowodowały, że firma plasuje się obecnie w czołówce europejskiego rynku ubezpieczeniowego, zajmując doskonałą pozycją w Europie Środkowo-Wschodniej. To właśnie tutaj, w ciągu ostatniej dekady, firma nieprzerwanie inwestowała, wykorzystując ogromny potencjał możliwości, jaki niesie ze sobą rynek.
"Nasza pozycja w obszarze ubezpieczeń na życie oraz funduszy emerytalnych jest obecnie bardzo silna. Zamierzamy kontynuować przyjęty kierunek działań tak, aby stać się w przyszłości dominującym graczem na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadzenie marki Winterthur ma przybliżyć nas do tego celu." - oświadczył Christen Schnor.
Obecnie wszystkie spółki Credit Suisse Life & Pensions oczekują wymaganej zgody Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, zatwierdzającej zmianę nazw wszystkich spółek.
"Pozycja wyjściowa naszej Firmy w przeddzień zmiany nazwy jest silniejsza niż kiedykolwiek. Naszym celem jest znalezienie się wśród ścisłej czołówki towarzystw ubezpieczeniowych i emerytalnych w Polsce. Na rynku wciąż pozostaje do ubezpieczenia od 5 do 10 milionów osób. To, ile z nich pozyskamy, zależy przede wszystkim od naszej determinacji. Jesteśmy gotowi podjąć takie wyzwanie." - podkreślił Maciej Szwarc, Prezes Zarządu Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwa Ubezpieczeń S.A. oraz Członek Rady Nadzorczej Credit Suisse Life & Pensions PTE SA.
Planowane wprowadzenie nazwy "Winterthur" nie zmieni zasad dotychczasowej współpracy z klientami, członkami funduszu emerytalnego oraz partnerami biznesowymi. Wszelkie zawarte umowy ubezpieczeniowe nie ulegną zmianie, podobnie jak numery telefonów, adres siedziby centrali towarzystw.
O rozpoczęciu procesu wprowadzania marki "Winterthur" na polski rynek, poinformowani zostali klienci towarzystw ubezpieczeniowych, członkowie otwartego funduszu emerytalnego oraz partnerzy biznesowi.
Dołącz do dyskusji: "Winterthur" wchodzi na polski rynek