Wirtualna Polska: czas na czytnik WebRSS i nową formę reklamybehawioralnej
Wirtualna Polska uruchomiła panel prezentujący wybrane artykuły ireklamy dostosowane do zainteresowań i potrzeb konkretnychinternautów. Aplikacja opiera się na mechanizmie WebRSSkontrolującym, jakie treści użytkownicy najczęściej przeglądali wportalu.
Panel wprowadzony w serwisie WP to niewielkie okno graficzne namarginesie po prawej stronie przeglądarki opatrzone tytułem"Proponujemy". Zawiera ono linki do artykułów, które mogązainteresować określonego internautę, ponieważ ostatnio - cozarejestrował czytnik WebRSS - przeglądał w portalu podobne treści.W panelu mogą też pojawiać się reklamy - jako ostatnie linki albograficzne boksy na dole -skierowane do odbiorców wybranych równieżna podstawie kryterium geograficznego.
- Uruchomione przez nas rozwiązanie korzysta z systemubehawioralnego, dzięki czemu wiadomości z danej kategoriitematycznej trafiają do osób, które są nimi najbardziejzainteresowane - komentuje Paweł Karaszewski, odpowiedzialny zatechnologię systemu reklamowego w Wirtualnej Polsce. - Reklama wczytniku WebRSS ma ogromny potencjał, ponieważ emitowana jestkontekstowo, a użytkownik nie odbiera więc jej jako czegośniepożądanego - dodaje Joanna Pawlak, dyrektor pionu marketingu isprzedaży WP.
Żeby korzystać z panelu wprowadzonego przez Wirtualną Polskę,nie trzeba niczego instalować ani konfigurować, ponieważ pojawiasię on automatycznie. W każdej chwili można natomiastzminimalizować lub zamknąć okno WebRSS - w tym pierwszym przypadkumożna przywrócić panel do tradycyjnych rozmiarów, a w tym drugim -nie będzie się on pojawiał w czasie kolejnej wizyty na portalu.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska: czas na czytnik WebRSS i nową formę reklamybehawioralnej