PBS zajmie się badaniem wizerunku PKP Intercity
Firma badawcza PBS wygrała przetarg PKP Intercity na realizację badań wizerunkowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 10 konkurentów, wśród których były m.in. takie firmy, jak Minds&Roses, Difference, 4P Research Mix.
Prowadzone przez PKP Intercity postępowanie dotyczyło realizacji badania rynkowego wizerunku marki i efektywności kampanii komunikacyjnej PKP Intercity składającego się z trzech etapów.
Wpłynęło 11 ofert złożonych przez: 4P Research Mix, Biostat, Difference, IMAS International Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej, Minds&Roses, Openfield, PBS, Smartscope RNC oraz konsorcja: Insight Lab z Accorp, Quality Watch z
Ogólnopolskim Panelem Badawczym i Research Collective z Opinia24.
W finale przetargu konkurowały ze sobą już tylko 3 firmy: Biostat, PBS i konsorcjum firm Quality Watch z Ogólnopolskim Panelem Badawczym.
PKP Intercity najwyżej oceniło ofertę PBS i to tę firmę wybrało do współpracy.
Dołącz do dyskusji: PBS zajmie się badaniem wizerunku PKP Intercity