"Wkrótce święta" - świąteczna oferta Clear Channel Pol
"Wkrótce święta" - pod takim hasłem Clear Channel Poland prezentuje świąteczną ofertę dla Klientów. Oferta została przygotowana na podstawie dokładnych analiz zachowań konsumenckich w okresie przedświątecznym.
Atutem oferty Clear Channel Poland jest możliwość uzyskania synergii działań reklamowych poprzez jednoczesne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i reklamy w miejscu sprzedaży. Przewidziane w ofercie pakiety reklamowe dają bowiem możliwość dotarcia z przekazem reklamowym nie tylko tam, gdzie ruch uliczny jest największy oraz w pobliże punktów sprzedaży, ale nawet bezpośrednio do miejsca ekspozycji produktu wewnątrz sklepu.
Z analizy zachowań konsumenckich wynika, że w okresie świątecznym konsumenci są bardziej niż zwykle skłonni do nieplanowanych zakupów. Aż 60 procent osób nie ma określonych, ulubionych marek, a do zakupu może skłonić ich reklama, ekspozycja towaru w sklepie bądź promocja cenowa.
Stąd świąteczna propozycja Clear Channel obok standardowych nośników reklamy zewnętrznej obejmuje także rozwiązania reklamowe dostępne wewnątrz największych hipermarketów, które - dla wielu produktów kupowanych z okazji świąt - stanowią kluczowy kanał dystrybucji. Jak wynika z badań aż 59 procent konsumentów korzysta z hipermarketów jako źródła zaopatrzenia.
Oferta "Wkrótce święta" wykorzystuje także atuty i potencjał samej reklamy zewnętrznej jako środka przekazu reklamowego:
- jest dokładnie tam, gdzie w okresie wzmożonych zakupów przebywają ludzie - na ulicach miast, w pasażach handlowych, w sklepach, super- i hipermarketach;
- daje możliwość zbudowania masowego zasięgu;
- jest elastyczną formą przekazu, gdyż poza możliwością dotarcia z komunikatem reklamowym do masowego odbiorcy pozwala poprzez wybór odpowiednich lokalizacji dotrzeć do sprecyzowanych grup odbiorców w wyodrębnionych obszarach miast oraz do specyficznych miejsc, np. obszary handlowe;
- jest to ostatnie medium, z jakim odbiorca ma kontakt przed dokonaniem zakupu;
- dzięki oświetleniu reklama zewnętrzna oddziałuje nawet po zapadnięciu zmroku, przyciąga wzrok;
- jest najlepiej postrzeganym środkiem przekazu spośród innych mediów (aż 98 procent ankietowanych przez IPSDOS Demoskop ma pozytywny stosunek do reklamy zewnętrznej - badania z 2002 r.).
W świątecznej ofercie Clear Channel przygotowano trzy propozycje pakietów nośników, zróżnicowanych pod względem rodzaju nośników i zasięgu kampanii.
Szczególnej wartości dodają pakietom nośniki przy hipermarketach oraz rozwiązania reklamowe w miejscu sprzedaży. Proponowane pakiety charakteryzują się wysokim współczynnikiem oświetlenia, wynoszącym aż 80%.
Pierwsza propozycja została stworzona z myślą o klientach, którzy planują duże kampanie. Dobór nośników w tym pakiecie oraz ich ilość gwarantuje szeroki zasięg kampanii.
Dwie pozostałe propozycje pozwalają reklamodawcom na uwzględnienie specyfiki i charakteru reklamowanych towarów, przykładowo dla dóbr z wyższej półki warto zastosować podświetlane i nowoczesne nośniki typu citylight zlokalizowane w centrach miast, wzdłuż kluczowych ciągów komunikacyjnych i w obszarach handlowych.
Klienci Clear Channel Poland w specjalnej ofercie świątecznej otrzymali zatem możliwość skorzystania z zalet dwóch form reklamy jednocześnie.
Dołącz do dyskusji: "Wkrótce święta" - świąteczna oferta Clear Channel Pol