„Włącz Fakty” i „lider opinii” w kampanii RMF FM
Ruszyła kampania RMF FM promująca opiniotwórczość tej stacji. Jednocześnie startuje się druga odsłona akcji reklamowej „Faktów” RMF FM.
Rozpoczęta 16 marca kampania RMF FM podkreśla, że rozgłośnia ta zajęła pierwsze miejsce w rankingu opiniotwórczości stacji radiowych za ubiegły rok przygotowanym przez Instytut Monitoringu Mediów (zobacz szczegóły tego zestawienia). Akcja - przygotowana we własnym zakresie przez dział promocji Grupy RMF - obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Dziennik Gazeta Prawna”) oraz internet (największe portale).
Jednocześnie rusza druga odsłona kampanii „Faktów” RMF FM, rozpoczętej pod koniec ub.r. W ramach akcji - prowadzonej pod hasłem „Włącz Fakty” - na reklamach będzie wyświetlana godzina najbliższego wydania „Faktów” oraz nagłówek z newsem, który się w nich pojawi.
>>> Radio ZET i Trójka ostro w dół. Rekordowy wynik Radia Maryja. Jaki wynik RMF FM?
Działania tak jak wcześniej obejmą outdoor (9 wielkoformatowych ekranów digital signage w newralgicznych komunikacyjnie punktach Warszawy), a ponadto internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, GazetaPrawna.pl, Dziennik.pl, Forsal.pl, RP.pl, Parkiet.com, UwazamRze.pl). Pomysł i kreację kampanii przygotował dział promocji RMF FM, ekrany dostarczyła firma Video Outdoor, a w zakupie mediów pośredniczył dom mediowy Media Insight.
Dołącz do dyskusji: „Włącz Fakty” i „lider opinii” w kampanii RMF FM
A RMF FM ma najlepszych dziennikarzy, którzy jak sami twierdzą i mówią że wykonują tylko swoją prace, ale to więcej niż praca to coś co można powiedzieć ludziom jak jest naprawdę.