Władze Łodzi wybierają agencję do kompleksowej obsługi
Władze Łodzi prowadzą przetarg, w którym wybiorą agencję reklamową odpowiedzialną za kampanię promującą atrakcyjność turystyczną miasta. Działania te mają być przeprowadzone jeszcze w tym roku.
Przetarg dotyczy opracowania koncepcji oraz wdrożenia kampanii promującej atrakcyjność turystyczną miasta Łódź poprzez zwiększenie ogólnokrajowej rozpoznawalności kluczowych dla rozwoju miasta atrakcji turystycznych oraz oferty kulturalnej m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego ze szczególnym uwzględnieniem Orientarium oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni,
o istotnym znaczeniu dla historii i rozwoju Łodzi.
Celem kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego poprzez przedstawienie atrakcyjności zasobów turystycznych i oferty kulturalnej miasta. Kampania realizowana ma być w dwóch odsłonach, w oparciu zarówno o narzędzia online oraz offline.
Pierwsza odsłona dedykowana będzie promocji otwarcia Orientarium (nowy pawilon w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi). Druga dotyczyć będzie prezentacji atrakcyjności turystycznej i oferty kulturalnej miasta bazując na następujących zasobach: m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni, o istotnym znaczeniu dla historii i rozwoju miasta oraz Orientarium.
Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku, nie potrwa dłużej niż do końca br.
Władze Łodzi informują, że do przetargu zaproszą maksymalnie 7 agencji.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu można składać do 24 lutego br., zaproszenia do wybranych agencji trafią najpóźniej do 31 marca br.
Dołącz do dyskusji: Władze Łodzi wybierają agencję do kompleksowej obsługi
Hanka - powiedz kto ze znajomych królika ma puścić tą kasę?
A najpierw może ogarnijcie Piotrkowską i okolice, bo przez lata jedyne co potraficie robić to wymiana kostki brukowej przez firmy znajomych. Z turystyki to można wieczorem dostać w łeb pod jednym ze stu sklepów z wódą, a w ciiągu dnia zjeść kebab i kupić ciuchy na wagę. Te zabawne enklawy z "modnymi" miejscami nie utrzymają się, ai knajpy padają. Cudownie sie mają ci co wykupują za bezcen magazyny i kamienice.
Z listy 7 agencji wystarczy sprawdzić kto kogo zna i co robił wcześniej - tak to działa w tym zapomnianym przez Polaków mieście
OT I CAŁA ŁÓDŹ PO LATACH ZARZĄDZANIA PRZEZ OTWARTĄ NA ŚWIAT PLATFORMĘ.