Właściciel marki Nivea stawia na odnawialne opakowania i przyłącza się do platformy Loop
Firma Beiersdorf, do której należą marki Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin, Hansaplast, przyłącza się do platformy Loop, oferującej firmom obsługę sprzedaży produktów w opakowaniach wielorazowego użytku, a także recykling zużytych.
Beiersdorf wiosną tego roku dołączy pilotażowo do platformy Loop, będzie sprzedawać w opakowaniach wielokrotnego użytku produkty z linii Nivea Men. Testy obejmą Paryż i Nowy Jork. W zależności od ich wyników, rozwiązanie będzie adaptowana na kolejne brandy i rynki.
- Zrównoważony rozwój ma długą tradycję w Beiersdorf. Tak, jak pokazuje nasza tradycja We Care, zawsze staramy się integrować elementy całego systemu wartości z naszymi procesami. Platforma Loop to doskonały sposób na oszczędzanie zasobów poprzez ponowne wykorzystanie naszych opakowań - mówi Dorle Bahr, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju środowiska Beiersdorf.
Loop - co to jest?
Do inicjatywy TerraCycle, właściciela platformy internetowej Loop, dołączyły koncerny Procter & Gamble, Unilever, Nestlé, PepsiCo, Danone, Mars Petcare i Mondelēz International. Testy sprzedaży w odnawialnych opakowaniach będą także prowadzone we francuskich sklepach sieci Carrefour.
Loop to narzędzie do zarządzania opakowaniami i zakupami, stworzone na podstawie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Oferowane w ramach platformy opakowania produktów są odbierane przez firmę kurierską UPS, czyszczone, ponownie napełniane i gotowe do ponownego wykorzystywania.
W przypadku odzyskiwanych zużytych artykułów, takich jak pieluszki, podpaski, ostrza czy części szczoteczek, Loop poddaje je obróbce w celu ponownego wykorzystania lub przetworzenia.
Dołącz do dyskusji: Właściciel marki Nivea stawia na odnawialne opakowania i przyłącza się do platformy Loop
Kilka dni temu widziałem ten sam balsam w sklepie i dalej jest napis NOWOŚĆ ;-)