SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włodzimierz Zientarski i Maciej Zientarski w reklamie PZU

Właśnie ruszyła nowa kampania ubezpieczeń komunikacyjnych PZU.Agencja reklamowa Just, pracująca dla PZU od 2005 r., zaprosiładwóch znanych dziennikarzy motoryzacyjnych do dyskusji na tematemocji na drodze. Efekty można już zobaczyć w spocie telewizyjnym.

Celem kampanii jest budowanie jakościowej przewagi oferty PZU ipotwierdzenie pozycji lidera, największego polskiegoubezpieczyciela.

W spocie występuje dwójka dziennikarzy - autor szeregu programówi ekspert motoryzacyjny - Włodzimierz Zientarski oraz jego syn,Maciej Zientarski. Obaj panowie znani są ze profesjonalnych izarazem prostych w przekazie polemik na temat motoryzacji.

Właśnie na takiej kanwie powstał film, który nawiązuje dostylistyki programu telewizyjnego. Spot pozwala zobaczyć testy,jakie zwykle przeprowadza się wyłącznie w laboratoriachtechnicznych. Można również zaobserwować spektakularneprzeniesienie samochodów crashtestowych - do normalnego ruchuulicznego.

pzu

Dzięki temu Włodzimierz Zienatrski udowadnia, że testybezpieczeństwa przeprowadzane w studio nie mierzą wszystkiego, bonie mierzą przecież emocji, jakie może wyzwolić w kierowcystłuczka.

Trzydziestosekundowy spot można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TVN,Polsacie i kanale Discovery, a także w kinach. Przygotowano równieżkampanię outdoorową oraz komunikację w radiu i internecie. Media dokampanii zaplanował dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Maciej Zientarski w reklamie PZU

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl