Wójcik w CA
Do polskiego zespołu CA dołączył Sylwester Wójcik, który objął stanowisko Account Managera.
Odpowiada on za zarządzanie sprzedażą do kluczowych klientów sektorów: telekomunikacyjnego, przemysłowego, paliwowego i energetycznego. Sylwester Wójcik kieruje sprzedażą bezpośrednią i poprzez partnerów handlowych w tym segmencie rynku.
Sylwester Wójcik ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w branży IT, doskonale zna polski rynek. Przez ostatnie dwa lata pracował jako Sales Manager w Grupie ComputerLand. Za swoje największe sukcesy uważa podpisanie kontraktów długoterminowych działających na zasadach outsourcingu, których przedmiotem było stworzenie biur przejmujących proces obsługi klienta wewnętrznego. W wyniku realizacji tych projektów pracę w Grupie Computerland znalazło ponad 100 osób.
Wcześniej, w Computer Service Support S.A., Sylwester Wójcik z sukcesami realizował plany sprzedaży. W ciągu niecałych pięciu lat podpisał ponad 160 długoterminowych kontraktów usługowych z nowopozyskanymi klientami o wartości przekraczającej 10 mln USD oraz podpisał swój pierwszy kontrakt outsourcingowy, przy którego realizacji znalazło pracę ponad 50 osób.
„Zdecydowałem się na pracę w CA, ponieważ będę tu miał okazję do współpracy z doświadczonym, międzynarodowym zespołem oraz możliwość sprzedaży szerokiego spectrum rozwiązań z oferty CA, w tym także rozwiązań biznesowych. Moim celem jest doprowadzenie do podpisania takiego kontraktu partnerskiego, dzięki któremu klienci korzystający z narzędzi CA będą mogli wygenerować nowe usługi komercyjne i rozszerzyć swoje pole działania o nowe rynki. Dzięki takiej polityce, firma CA będzie traktowana jak partner biznesowy, a nie jak jeden z wielu dostawców” – mówi Sylwester Wójcik.
Sylwester Wójcik jest absolwentem Wydziału Ekonomii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Hobbystycznie podwyższa swoje kwalifikacje i umiejętności
z zakresu Neuro Lingwistycznego Programowania (NLP).
Dołącz do dyskusji: Wójcik w CA