WP zainfekowana
Wszyscy użytkownicy portalu Wirtualna Polska (wp.pl) proszeni byli dużą ostrożność - stronę główną infekowała wczoraj Heyah
W dniu wczorajszym, to jest 28 lipca b.r., na stronie głównej portalu Wirtualna Polska (wp.pl) realizowana była kampania reklamowa operatora telefonii komórkowej PTC Sp. z o.o. promująca markę Heyah. Jest to jedna z ciekawszych i bardziej zaawansowanych technologicznie akcji promocyjnych, które dotychczas prowadzono na stronach portalu.
Kampania wykorzystyał± technologię XHTML, flash oraz java script. Poza zmianą tła strony głównej, interakcja użytkownika z reklamą powoduje ‘zarażenie portalu’ poprzez przekształcenie wszystkich widocznych na stronie linków tekstowych w nieczytelne ciągi znaków – na kształt działania wirusów komputerowych. Akcja reklamowa skierowana była do wszystkich użytkowników portalu, którzy wchodząc na stronę główną w dniu dzisiejszym zobaczą pełną sekwencję przygotowanych kreacji.
„WP jako jedyny polski portal oferuje zastosowania technologii XHTML w komunikacji marketingowej i coraz więcej klientów korzysta z tej możliwości – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy WP. Dzięki temu możemy zamieszczać reklamy w nietypowych miejscach oraz oferować nieograniczony wręcz potencjał kreacyjny (niestandardowe formy), co w zdecydowany sposób wpływa na skuteczność realizowanych kampanii.”
Technologia XHTML umożliwia pełne wykorzystanie, na potrzeby przekazu reklamowego, budowy i kolorystyki strony. Daje możliwość optymalnego formatowania treści strony oraz zarządzania elementami reagującymi na dostępne w Internecie formy reklamowe bez ingerencji w kod serwisu. Zastosowanie XHTML-a pozwala reklamodawcom maksymalnie wykorzystać potencjał Internetu i jeszcze skuteczniej promować ich towary oraz usługi.
Kampanię zaplanowała i zleciła agencja OMD Poland.
Dołącz do dyskusji: WP zainfekowana