'Wprost' staniał, bo ma coraz mniejszą objętość
Od wczoraj tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") kosztuje 4,90 zł, czylio 60 groszy mniej niż wcześniej. - Powodem obniżki ceny jestzmniejszenie objętości pisma - informuje Wirtualnemedia.plStanisław Janecki, redaktor naczelny "Wprost".
Najnowszy numer tygodnika liczy już tylko 76stron, podczas gdy np. wydanie sprzed dwóch tygodni miałoich jeszcze 92. Najwięcej stron "Wprost" liczył wgrudniu 2008 roku, gdy przeprowadzono relaunch tytułu - wtedy jegoobjętość zwiększono aż do 168 stron. W styczniubr. pismo zdrożało z 4,50 zł do 5,50 zł. Wtedy podwyżkę wydawcatłumaczył właśnie zwiększeniem liczby stron tygodnika oraz wzrostemcen papieru i druku.
Przypomnijmy, że od 28 maja br. redakcja "Wprost" przygotowujeteż drugi tygodnik o lżejszej formule "Wprost Light", do którego z"Wprost" przeniesiono m.in. rubrykę Policja mody. Nowy tytułukazuje się w czwartki, ma ok. 70 stron i kosztuje 1,95 zł (to cenapromocyjna, docelowo ma ona wynieść 2,95 zł).
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w I kwartalebr. wyniosła 111 399 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Wprost' staniał, bo ma coraz mniejszą objętość