SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wspólne usługi MTV i Motorola

Motorola i MTV: 3-letnie strategiczne porozumienie o wartości 75 milionów dolarów

Motorola oraz MTV zawarły umowę 3-letnie strategiczne porozumienie o wartości 75 milionów dolarów. Pierwszym jego efektem jest nowy półgodzinny program MTV Mash, który będzie docierał do 112 milionów domów odbierających sygnał MTV Networks Europe.

Wykorzystując popularność i znaczenie MTV wśród młodzieży, znajomość stale zmieniającej się sceny muzycznej, trendów młodzieżowych i stylu życia, a także technologie i możliwości personalizacji oferowane przez telefony Motoroli, obie firmy opracowują i wprowadzają promocje dostosowane do lokalnej specyfiki poszczególnych regionów świata. MTV i Motorola będą wspólnie oferować rozrywkę poprzez specjalne zintegrowane środowisko animacji świata telewizji, Internetu i telefonii komórkowej w postaci audiowizualnych miksów czyli "maszowania" (ang. mash, mashing - połączenie zupełnie różnych utworów tworzące nową formę muzyczną) - informuje Motorola.

Ponadto porozumienie obejmuje globalny zakup czasu antenowego i nośników informacji, dzięki któremu marka Motoroli pojawi się na kanałach i stronach internetowych MTV w regionie Azji i Pacyfiku, Europie, Ameryce Północnej i Rosji, a tym samym dotrze do ponad 377 mln gospodarstw domowych w 164 krajach.

Cotygodniowy półgodzinny program MTV Mash poświęcony jest odkrywaniu nowej muzyki i trendom młodzieżowym. MTV Mash ma pokazywać reportaże o młodych ludziach i ich pasjach, marzeniach, sukcesach i porażkach.

Od grudnia 2003 MTV Mash planuje zorganizować 13 imprez plenerowych w różnych zakątkach Europy, których kulminacją będzie planowana na maj 2004 impreza główna z koncertem gwiazd światowej sławy. Będą one poprzedzane imprezami Moto Mash, na których miłośnicy muzyki i DJ-e amatorzy będą mogli zmierzyć się w walce o miano najgorętszego DJ-a Starego Kontynentu. Planowane miejsca imprez plenerowych w grudniu to m.in. Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja, a w Polsce w styczniu 2004 r. - Warszawa.

"Chcąc zaoferować młodym ludziom nieporównane doświadczenia interaktywne, stacja MTV zaczęła szukać partnera na rynku telefonii komórkowej, który nie tylko zdawałby sobie sprawę ze zróżnicowanych stylów życia widowni na całym świecie, ale też miał równie silną markę oraz zaplecze techniczne umożliwiające dostarczanie atrakcyjnej, dostosowanej do lokalnych potrzeb rozrywki muzycznej. Wybór Motoroli, łączącej spersonalizowane nośniki informacji, kreatywną strategię marketingową i doskonałą zawartość, był oczywisty" - powiedział Bill Roedy, prezes MTV Networks International.

"Żadna inna firma na rynku mediów nie ma tak silnej więzi emocjonalnej z młodym pokoleniem, co MTV. Właśnie ta więź i wynikająca z niej energia tworzona przez ogromną popularność muzyki to najciekawsze elementy tej współpracy" - powiedział Geoffrey Frost, wiceprezes ds. marketingu Motoroli. "Możliwość przekazania tej energii w zupełnie nowy sposób - za pośrednictwem inteligentnej technologii bezprzewodowej - owocuje całą masą oryginalnych pomysłów dla Motoroli i MTV. Chcemy zapewnić klientom dostęp do nowego świata muzyki na żywo, na ekranie, w Internecie i oczywiście w ogólnoświatowej sieci telefonów Motoroli.

W Azji, MTV i Motorola rozpoczęły emisję nowego programu MTV Alert, w którym prezentowane są nowe brzmienia oraz style muzyczne. Podobnie jak w przypadku MTV Mash, program ten ukazuje nowe gatunki muzyczne w formie "maszowania" czego efektem są zupełnie nowe formy artystyczne. Kulminacją nadawanych codziennie pięciominutowych segmentów muzycznych, których emisję rozpoczęto w maju, jest specjalny comiesięczny półgodzinny program.

W hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej MTV rozpoczęło emisję "MTV Alerta", która prezentuje młodzieży nowatorskie brzmienia muzyczne, nowe trendy oraz najnowsze wiadomości - zarówno lokalne jak i międzynarodowe, a wszystko to za pośrednictwem telewizji, Internetu oraz telefonów komórkowych.

Dołącz do dyskusji: Wspólne usługi MTV i Motorola

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl