Ślimak, kura, kret czy mrówka lubią Łaciate (wideo)
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania mleka SM Mlekpol. Przygotowały ją GPD Agency i dom mediowy Wavemaker.
Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii telewizyjnej oraz aktywności na YouTube.
- W tegorocznej kampanii szczególną uwagę chcemy zwrócić na to, by konsumenci, wybierając Łaciate, odnaleźli w nim smak dzieciństwa, spokoju i naturalności. Celem naszych działań jest utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię - komentuje Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
W ramach kampanii telewizyjnej konsumenci będą mogli zobaczyć spot reklamowy, w którym sympatyczni, zwierzęcy bohaterowie odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego wszyscy lubią Łaciate?”. Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej, dołączą m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które w zabawny sposób odkryją najważniejsze wartości produktu.
Kreacja będzie widoczna w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach w największych stacjach telewizyjnych, na YouTube oraz w sieci GDN. Działania dopełni kampania digital oraz banerowa w sieci Google i aplikacjach zakupowych.
Za realizację kampanii ze strony SM Mlekpol odpowiedzialna jest brand manager marki – Lucyna Kulągowska. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Ślimak, kura, kret czy mrówka lubią Łaciate (wideo)
Właśnie tu jest problem. Nieświadomość konsumentów o szkodliwości picia mleka krowiego jest zatrważająca.