Wszystkie „brązowe” reklamy KTR (wideo case study)
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 53 brązowe nagrody. Aż cztery zdobyła kampania „Godne dzieciństwo” przygotowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża przez agencję Saatchi & Saatchi. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
Godne dzieciństwo
Ciepły posiłek to luksus dla co czwartego dziecka w Polsce. Wspierając akcję PCK, ekskluzywne sklepy wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia nie tylko swoje ale również dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS. Akcja była wspierana działaniami PR, online i OOH.
Zgłaszający: Saatchi & Saatchi
Klient: Polski Czerwony Krzyż
Produkt: Akcja marketingowa obejmująca działania PR, outdoor, instore, online
Dyrektor kreatywny: Max Olech, Blanka Lipińska
Art director: Agata Kubień
Copywriter: Quentin Carenzo, Paweł Czartoryski
Art buyer: Jakub Winiarski
Mock-upy: Van den Blocke, Pepto
Fotograf: Arek Kempka
Reżyser i operator: Kuba Łubniewski
Dom produkcyjny: inhouse - Saatchi & Saatchi Poland
Twórca case film: Pavle Milicevic
Autor zdjęć do case film: Sylwester Kaźmierczak
Producent, Saatchi & Saatchi Poland: Agnieszka Fatek
Account supervisor, Saatchi & Saatchi Poland: Oksana Werbowy
Account manager, Saatchi & Saatchi Poland: Anna Drozda
Senior account executive, Walk PR: Kamila Papis
Nagrody:
Kategoria: Active advertising, podkategoria: Direct marketing / direct response advertising / BTL
Kategoria: Media interaktywne, podkategoria: Reklama online / Reklama społeczna i non-profit
Kategoria: Active advertising, podkategoria: Działania PR
Kategoria: Active advertising, podkategoria: Reklama społeczna i non-profit
>>> Wszystkie "złote" reklamy KTR (wideo case study)
>>> Wszystkie "srebrne" reklamy KTR (wideo case study)
Dołącz do dyskusji: Wszystkie „brązowe” reklamy KTR (wideo case study)