„Wszystko mi mówi, że wygrałem” w jubileuszowej kampanii Tymbarku
Wystartowała promocja napojów Tymbark (Maspex Wadowice) związana z 75-leciem istnienia tej marki. Za akcję pod hasłem „Wszystko mi mówi, że wygrałem” odpowiada agencja CzArt.
W promocji „Wszystko mi mówi, że wygrałem” należy kupić odpowiednio oznakowany trójpak z litrowymi napojami Tymbark o smakach jabłko-mięta, jabłko-wiśnia lub pomarańcza-brzoskwinia. Każdy z takich zestawów zawiera zabawną grafiką podkreślającą 75-lecie Tymbarku oraz kod, który można wpisać na stronie promocja75.pl, a następnie opisać swoją historię lub przygodę związaną z tą marką. Co tydzień autor najlepszej spośród wpisanych historii otrzyma 10 tys. zł, a 3 inne osoby – po rocznym zapasie napojów Tymbark.
>>> Jubileuszowe logo i muzyczna reklama na 75-lecie Tymbarku (wideo)
>>> Fanfary dla kapsla w jubileuszowej reklamie Tymbarku (wideo)
Strona promocja75.pl jest zintegrowana z Facebookiem, przez co każdy uczestnik akcji może szybko swoją historię związaną z Tymbarkiem zamieścić na własnym profilu w tym portalu, a także na fanpage’u Tymbarku. Autorzy 10 opublikowanych w ten sposób prac, które do końca akcji otrzymają największą ilość kliknięć „lubię to”, otrzymają po miesięcznym zapasie napojów Tymbark.
Za produkcję materiałów i obsługę promocji – zaplanowanej do 26 czerwca – odpowiada agencja CzArt.
Dołącz do dyskusji: „Wszystko mi mówi, że wygrałem” w jubileuszowej kampanii Tymbarku