Würth stawia na piłkę nożną
Firma Würth sponsorem rundy kwalifikacyjnej Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Grupa Würth, lider branży techniki montażu, począwszy od połowy sierpnia 2006 r., jest sponsorem rundy kwalifikacyjnej Euro 2008. Współpraca potrwa 15 miesięcy.
„Piłka nożna idealnie wpisuje się w filozofię naszej firmy i doskonale uzupełnia nasze zaangażowanie w inne dyscypliny sportowe” -mówi Dieter Münch, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Würth. „Wspieranie sportu od dawna stanowi istotną część działalności naszego przedsiębiorstwa. Celem nowego kontraktu jest wzmocnienie wizerunku i ugruntowanie pozycji marki oraz zapewnienie firmie Würth jeszcze szerszej promocji " – dodaje Münch.
Firma od lat prowadzi działania sponsorskie w obszarze sportu. Piłkę nożną wspiera od początku lat 90-tych XX wieku. Oprócz partnerstwa z kilkoma piłkarskimi klubami, Würth kontynuuje współpracę z jedną z największych osobowości świata piłki nożnej Franzem Beckenbauerem.
Począwszy od połowy sierpnia tego roku, reklamy światowego lidera branży techniki montażu, będą pokazywane na tablicach i ekranach umieszczonych na różnych stadionach europejskich podczas 134 meczy.
„Grupa Würth prowadzi działalność w 82 krajach na świecie. Sponsorując międzynarodowe zawody, Würth zdecydowanie poszerza zakres swej komunikacji w ramach poszczególnych rynków” – podkreśla Christopher Schredt, prezes ISA International Sports Agency AG. „Ufamy wieloletniemu doświadczeniu ISA i mamy nadzieję, że współpraca będzie się układała pomyślnie” – dodaje Dieter Münch, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Würth.
Dołącz do dyskusji: Würth stawia na piłkę nożną