Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” uruchomił serwis kulinarny
PMPG Polskie Media, poprzez spółki zależne wydająca tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, uruchomiła serwis kulinarny Smaki.pl.
Na Smaki.pl mają być publikowane jakościowe, urozmaicone treści kulinarne: przepisy i porady, promujące jakość, dokładność i nowoczesne podejście do gotowania.
- Smaki.pl to nie tylko kolejny serwis internetowy. To interaktywna przestrzeń, w której pasjonaci gotowania, od początkujących po zaawansowanych kucharzy, znajdą inspiracje, cenne wskazówki i przepisy na każdą okazję. Nasz cel to nie tylko dostarczanie treści, ale także budowanie społeczności miłośników dobrej kuchni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami - opisuje Katarzyna Gintrowska, prezes PMPG Polskie Media.
- Dążymy do ciągłego rozwoju i poszerzania naszej oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców. Otwarcie serwisu Smaki.pl stanowi jeden z wielu kroków w tym kierunku. Planujemy także zwiększać liczbę formatów na naszych istniejących serwisach - Wprost.pl i Dorzeczy.pl, aby jeszcze lepiej spełnić potrzeby naszej rosnącej grupy odbiorców - zapowiada Gintrowska.
Grupa kapitałowa PMPG Polskie Media w trzecim kwartale ub.r. zwiększyła przychody sprzedażowe o 13 proc. do 11,66 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 1,18 do 3,58 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” uruchomił serwis kulinarny