Wydawnictwo Lekkie nową marką w Grupie ZPR Media
W ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała marka Wydawnictwo Lekkie, która ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym. Jego redaktorką naczelną jest Magda Mazur.
Logo Wydawnictwa Lekkie będą sygnowane książki obyczajowe i komedie kryminalne, ukazujące się nakładem Time SA, kierowane przede wszystkim do czytelniczek szukających lekkiej, beztroskiej, relaksującej lektury.
Wydawca tym samym uzupełni ofertę uruchomionego w 2018 roku Wydawnictwa Harde, obejmującą literaturę faktu, powieści kryminalne i thrillery.
Historie z happy endem i przystępna literatura obyczajowa
„»Lekkie« to przede wszystkim emocjonalne historie z happy endem oraz doskonali polscy i zagraniczni autorzy trafiający w kategorię przystępnej literatury obyczajowej. W ten sposób nasze portfolio wydawnicze zostanie poszerzone o książki kierowane do pań, stanowiących zdecydowaną większość polskich czytelników” – mówi cytowana w komunikacie Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express, do której należą oba wydawnictwa.
„W statucie Wydawnictwa Lekkie zapisano, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie” – dodaje Magda Mazur, redaktor naczelna.
Za sprzedaż tytułów z logo „Lekkie” odpowiada dyrektor operacyjna Jolanta Liżewska-Zyzek. Strategicznym partnerem wydawnictwa jest spółka Platon, jeden z liderów na rynku dystrybucji księgarskiej.
Pierwsze książki pod marką Wydawnictwo Lekkie ukazały się 25 sierpnia. Są to: „Wakacje z truchłami” autorki komedii kryminalnych Iwony Banach oraz romans z epoki regencji „Lista pana Malcolma”.
Mazur od marca jest redaktorką naczelną Wydawnictwa Harde, kompetencje przejęła od Liżewskiej-Zyzek.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Lekkie nową marką w Grupie ZPR Media